το νηπιαγωγείο μας

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

οικογένεια



Οι δικοί μου

Η μαμά μου η καλύτερη 
του κόσμου μου χαμογελά
κι είναι τότε σαν ο κόσμος 
να ‘ναι ολόκληρος δικός μου.

Ο μπαμπάς μου ο καλύτερος 
του κόσμου μου χαμογελά
κι είναι τότε σαν ο κόσμος 
να ‘ναι ολόκληρος δικός μου.

Το μικρό μας το καλύτερο 
του κόσμου κλαίει και γελά, 
ο μικρούλης αδελφός μου 
ειν’ ολόκληρος ο κόσμος.



Στίχοι: Γιάννης Νεγρεπόντης
Μουσική: Μάνος Λοϊζος
Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου   

Μερικές φορές η κυρία μπερδεύεται όταν το τραγουδά:
Τα παιδιά μου, τα υπέροχα παιδιά μου
μου χαμογελούν
και είναι τότε σαν ο κόσμος
να ΄ναι ολόκληρος δικός μου.
Ο πατέρας, η μητέρα, το παιδί και η αγάπη που τους συνδέει λέγεται .....
The start of family to now I have 4 adult children all married so that makes it 8 and 10 grandchildren with 2 of them in heaven already.:

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Τι κάνουν οι γονείς μας για εμάς;
-Μας αγοράζουν ρούχα και παπούτσια
-Μας πηγαίνουν στο γιατρό όταν αρρωστήσουμε και μας δίνουν το φάρμακο
-Μαγειρεύουν το φαγητό που θα φάμε
-Μας πάνε στο πάρκο και στο λούνα παρκ
-Μας αγοράζουν παιχνίδια
-Μας κάνουν πάρτυ στα γενέθλιά μας
-Μας πηγαίνουν διακοπές και ταξίδια
-Μας πάνε στο μουσείο και στο τσίρκο
-Μας διαβάζουν παραμύθια
-Μας γράφουν στο κολυμβητήριο, στο καράτε και στο ποδόσφαιρο
-Μας φροντίζουν
-Μας αγκαλιάζουν και μας φιλούν
-Μας μαθαίνουν πράγματα
και κυρίως
μας αγαπούν και μας χαίρονται


Ανεκδοτάκι

Διαβάσαμε το βιβλίο "η γιαγιά και ο παππούς"

Σχετική εικόνα


και μάθαμε ότι και οι γονείς μας είναι παιδιά του παππού και της γιαγιάς μας!
Μετρήσαμε τα μέλη που έχει η οικογένειά μας, μάθαμε τι σημαίνει πολύτεκνη οικογένεια και είπαμε ότι υπάρχουν και παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς γονείς!
Ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας.
Την ώρα του πρωινού γεύματος καθώς καθόμασταν και τρώγαμε το κολατσιό μας μια ερώτηση της κυρίας μας έβαλε σε σκέψεις:''εμείς, εδώ, μοιάζουμε με οικογένεια;"
Φυσικά, αφού έχουμε την κυρία να φροντίζει για εμάς, να βάζει νερό στα παγουράκια μας όταν έχει τελειώσει, να αγκαλιάζει όποιον κλαίει, να μας προσέχει! Χθες η κυρία Ειρήνη έδινε φιλιά σε όλα τα παιδιά! Αλλά και οι φίλοι μου δεν μοιάζουν με αδέρφια μου αφού περνάμε τόσες ώρες μαζί παίζοντας κάθε μέρα και κυρίως αφού ο ένας νοιάζεται και βοηθά τον άλλο! Σαν οικογένεια με αμέτρητη αγάπη!

μετριέται η αγάπη;

Και τα ζώα μεγαλώνουν με την φροντίδα των γονιών τους. Η μαμά αρκούδα τρέχει να σώσει το αρκουδάκι της όταν κινδυνεύει, η μαμά γάτα θηλάζει τα μωρά της, ο πατέρας πιγκουίνος ζεσταίνει τα αυγά απ΄όπου θα βγουν τα μικρά του και τα χελιδόνια χτίζουν τις φωλιές τους όπου θα μείνουν τα χελιδονάκια μέχρι να μάθουν να πετούν!

Τι μπορεί να συμβεί όταν  ένα μικρό ποντικάκι ψάχνει να βρει φίλους για να μην νιώθει μόνο του; 

Ακούσαμε όλες τις φωνές των ζώων και προσπαθήσαμε να θυμηθούμε  ποια ζωάκια συνάντησε το ποντικάκι και με ποια σειρά. 
"Ποιο ζωάκι θα θέλατε εσείς για φίλο σας και γιατί;"
Τo λιοντάρι για να φυλάει το σπίτι μου (Μάνος)
Το λιοντάρι, για να παίζω κουκλοθέατρο (Βιργινία)
Το λιοντάρι (Νικόλ)
Την μαϊμού να με προσέχει (Ζωή)
Τον κροκόδειλο για να προσέχει το μωρό μας όταν δεν δεν είμαστε στο σπίτι (Μιχάλης)
Τον Ιπποπόταμο (Σταυρούλα)
Το φίδι (Ειρηναίος)
Την καμηλοπάρδαλη να προσέχει το μωρό μας (Μανώλης)
Το λιοντάρι (Αλέξανδρος)
Τον ιπποπόταμο για να παίζω μαζί του (Σοφοκλής)
Το λιοντάρι για να δαγκώνει τους κλέφτες (Κωνσταντίνα)

Διαβάσαμε το βιβλίο "Ο πρίγκιπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω"
Αποτέλεσμα εικόνας για ο πριγκιπας λεμονης βιβλιοκαι ακούσαμε και τα τραγούδια





Και μεταξύ όλων αυτών η κυρία ήθελε να διαπιστώσει αν όλοι γνωρίζουμε τα χρώματα.... Έφερε τρία στεφάνια και μας ζήτησε να βάλουμε στο καθένα αντικείμενα που έχουν το ίδιο χρώμα με αυτά...
Εμείς βέβαια μετρήσαμε τα αντικείμενα σε κάθε στεφάνι και βρήκαμε ότι το κίτρινο έχει τα περισσότερα, οπότε βρίσκεται στην πρώτη θέση, το κόκκινο στην δεύτερη θέση και το μπλε στην τρίτη γιατί έχει τα λιγότερα αντικείμενα.
Το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε λέγονται βασικά χρώματα. Μετά κάναμε το ίδιο σε φύλλο εργασίας και μάθαμε πως να χρησιμοποιούμε σωστά τις κόλλες!













Όμορφα και ωραία....
-Δεν το περίμενες, κυρία;
-Eδώ εμείς ομαδοποιούμε τα παγουρίνα μας

και κάθε μέρα ταχτοποιούμε όλα μας τα παιχνίδια!
-Γιατί σου προκαλεί έκπληξη;;;;;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου