το νηπιαγωγείο μας

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

οικογένεια

Η οικογένειά μου...

Να σας μιλήσω για την οικογένειά μου, τον μπαμπά, την μαμά και τα αδέρφια μου....
Για μένα οικογένεια θα πει......

















Μανώλης: Εγώ, κυρία, όταν μεγαλώσω θα παντρευτώ και θα κάνω πολλά παιδιά και θα τα αγαπώ πολύ γιατί... θα είναι τα παιδιά μου!

Τα παιδιά ξέρουν ότι οικογένεια δεν σημαίνει μόνο δεσμό αίματος, αλλά περισσότερο χαρά για την ύπαρξη της ζωής του άλλου!

Οι Δικοί μου-1995
Στίχοι: Γιάννης Νεγρεπόντης
Μουσική: Μάνος Λοϊζος


Η μαμά μου η καλύτερη 
του κόσμου μου χαμογελά
κι είναι τότε σαν ο κόσμος 
να ‘ναι ολόκληρος δικός μου.

Ο μπαμπάς μου ο καλύτερος 
του κόσμου μου χαμογελά
κι είναι τότε σαν ο κόσμος 
να ‘ναι ολόκληρος δικός μου.

Το μικρό μας το καλύτερο 
του κόσμου κλαίει και γελά, 
ο μικρούλης αδελφός μου 
ειν’ ολόκληρος ο κόσμος.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου